Klachtenprocedure & Geschillenregeling

Bij Leazy streven we naar de beste service en klanttevredenheid. Mocht je toch een klacht hebben over onze diensten of producten, dan kun je onderstaande procedure volgen.

1. Indiening van een klacht

Heb je een klacht over onze verhuurdiensten, apparatuur of service? Dan kun je deze op de volgende manieren indienen:

  • Via e-mail: Info@l-eazy.nl
  • Via telefoon: [Jouw telefoonnummer]
  • Via Whatsapp: +31 6 12 45 86 79
  • Via ons online klachtenformulier: Link naar formulier
Beschrijf je klacht zo volledig mogelijk, inclusief:
  • Je naam en contactgegevens
  • De datum van de gebeurtenis
  • Het product waarover het gaat
  • Een duidelijke omschrijving van het probleem

2. Bevestiging van ontvangst

Na ontvangst van je klacht sturen wij binnen 2 werkdagen een bevestiging. Hierin staat het registratienummer van je klacht en de verwachte reactietijd.

3. Behandeling van de klacht

Wij streven ernaar om klachten binnen 14 werkdagen af te handelen. Indien meer tijd nodig is, informeren wij je over de voortgang. Onze klantenservice zal de klacht onderzoeken en indien nodig contact opnemen voor aanvullende informatie.

4. Oplossing en reactie

Na ons onderzoek ontvang je een schriftelijke reactie met:

  • Onze bevindingen
  • Een mogelijke oplossing of compensatie
  • Eventuele vervolgstappen

Als je het niet eens bent met onze oplossing, kun je binnen 7 dagen bezwaar maken, waarna een herbeoordeling plaatsvindt.

5. Geschillenregeling

Indien wij samen niet tot een oplossing komen, kun je het geschil voorleggen aan:

  • Een onafhankelijke geschillencommissie (bijvoorbeeld de Stichting WebwinkelKeur, als je daarbij bent aangesloten)
  • De bevoegde rechter in Nederland (indien juridisch noodzakelijk)

Wij volgen altijd de uitspraak van een erkende geschillencommissie.

6. Contactgegevens

Leazy
Info@l-eazy.nl
+31 6 12 45 86 79
[KvK-nummer]